onsdag, april 01, 2009

"april,april din dumma sill..."

idag, 1 april har det hänt mycket roligt. vi har lurat två lärare och båda gick på det. till våran engelskalärare sa vi att zeb fyllde år , vilket han egentligen itne gjorde. så vi sjöng för honom efter det sa vi bara april april. hahah. vi gjorde samma sak med en annan lärare, fast nu va det min tur att fylla år. hon gick också på det. vi tänkte göra en annan sak men det tillkom komplikationer...typ. oj juste i morse på bussen tänkte jag lura Moa. jag kom inte på något så jag tittade ut i förhoppning av att hitta något som gav mig inspiration. och det första jag såg var en skylt där det stod : "tak service". och drog jag till mig världens sämsta skämt :
S: Moa vet du?! vårat tak gick sönder en bit i går.
M: va?! hur, varför?
S: jag vet inte men det gick sönder iallafall!
M: vad läskigt!
S: april, april!
och sen senare på dagen gick mathildas diadem sönder och då sa jag:
S: gud vad ledsen jag blir.. april april!
haha, den tyckte norah var bra .

juste, i början när vi kom till skolan kom jag före hanna och skämtade lite med alva. sen när hanna, linda och julia kom. gick jag fram till hanna:
S: guud, vad är det som luktar hanna?!
H: va?! jag luktar vanilj!
S: ööh, nej?!
H: men,men,men... det började lukta när ni kom hit! (då hade alva också kommit)
S: alva lukta!
(alva luktar)
A: åh, fyfan!
H:men, det är inte jag. det började lukta när ni kom hit. usch!
S:hahahhah, april,april! hanna, det luktar ju inte ens!
jag vet att jag är har varit lite småtaskig idag, men jag tycker det är tillåtet på 1 april. det är ju bara 1 april en gång om året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar