söndag, april 05, 2009

jag fick en kommentar om att jag ser liten ut. jo, jag tänkte att egentligen har jag nog inte presenterat mig så bra. men nu kommer det.

Jag heter Karin Sofia Vilhelmina Nausikaa Eriksson.
jag är 13, fyller 14.
jag är ca 164 cm lång.
på min fritid spelar jag fotboll, dansar, sjunger och går på teater.
min favoritfärg är marinblå.
jag har röd-brunt hår.
jag har väldigt dåligt tålamod.
jag har en hund som heter zid (det kan ni inte ha missat).
jag föddes på en fredag den 27 oktober.
mitt favoritämne är bild och media eller teknik.
jag vill bli advokat när jag blir stor och satsar högt.typ.
jag älskar att fota och har en canon 1000D.

är det något jag har missat är det alltid att fråga.
nu vill jag vara lite social och vara med världens bästa Norah. och nu ringer mamma så jag ska prata lite med mamma i Italien. tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar